Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Jovo Bakić: 22. decembra održaćemo osnivački kongres, nećemo sarađivati ni sa režimom, ni sa SzS; Pitanje evrointegracija i Kosova su pitanja za zaluđivanje građana

Komentari (57) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 01 decembar 2019 14:39
supervizor
bila bi fora da tamo u toj stranci većina izglasa neizlazak na izbore - probuđeni jovo bi istog časa napustio tu stranku - jedini mu je cilj, to jest zadatak, da izvuče ovu grupaciju na lažne izbore
Preporuke:
100
19
2 nedelja, 01 decembar 2019 14:43
contradictio in terminis
"... kaže Bakić koji ističe da se zalažu za demokratski socijalizam...".E, pa taj Bakić bi trebalo da shvati da demokratija i socijalizam nikada i nigde nisu mogli da idu, niti išli zajedno. To su dva nespojiva pojma. Mada, pitanje je šta taj uopšte podrazumeva pod demokratijom - odnosno socijalizmom.
Preporuke:
62
23
3 nedelja, 01 decembar 2019 14:44
itd ili ...
nema tu ništa impresivno, čista kopija SAD, grasruts pokreti i ostale stupidarije, bilo i za očekivati, tanko, bezidejno i bezduše i duha.
Preporuke:
67
18
4 nedelja, 01 decembar 2019 14:50
sens propre
Pitanje Kosova ne može da bude periferno jer to je ne samo državno već i patriotsko pa na kraju i sasvim društveno pitanje. Primarno je socijalno pitanje samo je stvar u tome da se ono prelama kroz sva druga pitanja pa je tako i fundamentalno pitanje opstojanja Srbije i kao države i kao društvene zajednice. Nova partija se neizostavno mora osnivati na učenju Karla Marksa i ostalih klasika socijalizma. Samo na taj način može se očekivati dalji napredak. Sve drugo je čista zabluda i gubitak vremena i duha.
Preporuke:
46
14
5 nedelja, 01 decembar 2019 14:59
Tarabuc
Jovo Bakić opet narodu prodaje ciglu.
Preporuke:
94
18
6 nedelja, 01 decembar 2019 15:02
supervizor
što se szs tiče, bilo bi za pad vučića dobro da se raskine ta koalicija i da svako krene samostalno, ovakav szs samo služi đilasu da izigrava nekakvu političku snagu, a realnost je da nema više od 1%, da ne govorim da dok je đilas u opoziciji nema šansi da se vučić skine...i dveri i narodna stranka bi ojačali da se odvoje od đilasa
Preporuke:
32
24
7 nedelja, 01 decembar 2019 15:03
Bojan, Priština
Nisam verovao ali i od Vučića ima gorih, čak ima ih kolko hoćeš
Preporuke:
77
26
8 nedelja, 01 decembar 2019 15:06
Golub
Jovo, mani se olitike, nije to za tebe.
Preporuke:
79
17
9 nedelja, 01 decembar 2019 15:07
Joviša Vidić od Rudina
Hoće li se Joška Broz kanditovati za generalnog sekretara?
Verovatno će Vučić odršiti kesu na opštu radost.
Preporuke:
69
13
10 nedelja, 01 decembar 2019 15:16
Veljko Danilović
"Na univerzitetima se na prvoj godini uči šta je država" - Da li se na univerzitetima uči i šta je kolonija?
Da li to Jovo pravi partiju za planetu Zemlju ili za koloniju Srbiju? Sa ovim svojim stavovima, mogao bi da se kandiduje na izborima bilo koje države u svetu.
Preporuke:
69
11
11 nedelja, 01 decembar 2019 15:16
Zoran
Još jedan izaslanik UDBE tj.Vučića.pričao do juče da će naprednjake juriti motkama po ulicama i da neće vučić otići putem izbora.sad izlazi na takve izbore.il su ga kupili ili zapretili ali mislim da je i jedno i drugo.
Preporuke:
83
15
12 nedelja, 01 decembar 2019 15:17
TAČNO TAKO
"Osnovna pitanja su kako mi živimo, na koji način treba da organizujemo sopstveno društvo da bismo bili ponosni građani Republike Srbije", istakao je.
Preporuke:
12
51
13 nedelja, 01 decembar 2019 15:18
ZR
Kao što rekoh, Udba radi prekovremeno i vikendom, izbori se bliže...
Preporuke:
72
14
14 nedelja, 01 decembar 2019 15:19
Vladimir Nadzor
E fino si zaključio. Ko prstom u g...

Odmah, Bakiću, prekini da se baviš politikom, pre nego išta počneš. Najbolje je.

Mitroviću ćeš da konfiskuješ njegovo jer je činio zločine, a Albancima ćeš da pokloniš državno jer su isto činili zločine. Pa ti si valjda neki logičar i držiš puno do principa...

Ti si pročitao u knjizi šta je država... Dovoljno je da kukavica pitaš o Kosovu, i on od erudite odmah postaje retardirani rider.

Nemoj da počinjes politikom. Evo nisi ni počeo, a već si Vučića učinio boljim nego što jeste.
Preporuke:
84
14
15 nedelja, 01 decembar 2019 15:29
Oposum
"Na koji način će bilo ko od nas rešavati problem Kosova ako tamo već dve decenije nemamo ni vojsku ni policiju? Na univerzitetima se na prvoj godini uči šta je država - državu definišu, između ostalog, vojska i policija preko koje se ispoljava monopol na legitimnu upotrebu sile. Ako nemate monopol na legitimnu upotrebu sile na nekoj teritoriji, ta teritorija nije vaša", zaključio je sociolog Jovo Bakić.

Bruka jednog, mislio sam, ozbiljnog i odgovornog čoveka. Ovom izjavom Bakić baca veliku sramotu na samog sebe. Jesi li ti čuo za Ustav Srbije Bakiću? To prvo, drugo, poznaješ li kategoriju okupacije? Ta kategorija postoji u međunarodnom ratnom pravu! Jesi li čuo možda za Rezoluciju 1244 Bakiću? Kako te nije sramota da sve te domaće i međunarodne norme bacaš u đubre i da mimo svega toga sebi dozvoljavaš da kažeš da Kosmet nije naš jer tamo nemamo vojsku i policiju? O ne, nećeš ti zameniti sumanutog Bugojanca veruj mi! Sa takvom retorikom i takvim stavovima nikada!
Preporuke:
84
9
16 nedelja, 01 decembar 2019 15:35
mars, ...
...jedno drugosrbijansko! Plkjujes na one koji dadose svoje zivote za Kosovo. K'o velis, kad je mogaoYelcin da pljuje na sovjetske junake, mozes i ti na svoje sopstvene?! Idiote, vazno je da ti je maska spala. Ucenjen si i nemas kud nego da postanes baraba. Gori si od Kockice, glupog graditelja gondole!
Preporuke:
74
8
17 nedelja, 01 decembar 2019 15:38
.....
Nikad neću glasati za tebe
Preporuke:
74
10
18 nedelja, 01 decembar 2019 15:39
Konobar
Jovo, Jovo...

Navukao si prvo patriote (doduše kratko), rodoljube...i krećeš u brazdu SNS sekte.Vidi se to iz aviona, Jovo.

Ko nema pileće pamćenje zna...Radikali (Voja, Toma, Vučko...)deceniju i po su navlačili ceo srpski narod...posle taj isti narod UVODE u Zapadni Liberalizam... za nagradu pljačkaju gde šta stignu, noćom zatvaraju u aps uzbunjivače, po danu ''otvaraju''...šta sve ne otvaraju...I to se vidi iz aviona...Zovem ih liberalne gnjide...

Jovo, narod je varan, varan i prevaren nebrojano puta...a pet ratova je ''izneo''u 20.veku.Istrošen je,izbezumljen, sluđen,zbunjen - dok sekta sns dere kožu, presušila bara, razgrabljeno je sve što je za grabež i evo ih sade hektare marihuane u Srbiji...(kome li su je namenili Jovo?)
Preporuke:
65
8
19 nedelja, 01 decembar 2019 15:41
Kosmet je Srbija. Antikolonijalna, celovita, samoupravna i demokratska Srbija nema bolju alternativu. Mondijalisti sa levice i desnice neće pokolebati slobodarski deo gradjana u oslobodjenju i osvajanju prave slobode.
Kolonijalni MMF eksploatatori i antisuvereni, protivprirodni i neoliberalni kriminalci mogu da padnu na smetlište istorije. Imperijalističko-kapitalističko-eksploatatorska EUtanazija životnosti nam nije potrebna, jer nismo ni pro-NATO nekrofili. Srbija treba da bude suverena, socijalno pravedna i raspevana! Ekološki, pronatalitetni i antibirokratski socijalizam je skora razigrana realnost. Komunizam je radikalna budućnost.
Preporuke:
51
6
20 nedelja, 01 decembar 2019 15:41
salonski levičar
Prethodnica Trilaterale u Srbiji je NVO East-West Bridge. Članovi ove organizacije su potpredsednica Vlade Zorana Mihajlović, koja je zamrzla status, Bojan Kostreš iz LSV, Goran Svilanović, Marko Blagojević, Nenad Borovčanin, princeza Jelisaveta, sociolog Jovo Bakić…
http://www.nin.co.rs/pages/article.php?id=90085
--
Zar od nekoga ko je deo sistema duboke države,možete očekivati bilo šta što može naškoditi sistemu?
Ili Vučiću,koji je njegov kolega iste organizacije(Kovačić..).
hejter
Preporuke:
60
7
21 nedelja, 01 decembar 2019 15:42
Pravo lice udbasa
bolje ne pocinji u politici,zavrsio si karijeru pre nego sto si je i zapoceo ne racunajuci Levicu Srbije i pokrete u kojima si bio.Bice zestoka konkurencija Belom preletacevicu da osvoji 0,1% glasova,bojkot.
Preporuke:
51
8
22 nedelja, 01 decembar 2019 16:14
penzioner Cviko,
Sudeći po komentarima i od Jove levičara ima još levijih. Ustvari to nisu "levi" već ljudi iskusni, koji se ne daju tako lako prevariti. Jovin obrazac se ostvario više puta u drugim zemljama, naravno. I kod nas je to primenjeno ali sa drugim ciljem koji je Preletačević ostvario. Jovo koristi postojeći potencijal koji se oblikuje pred izbore i gle čuda, taj novo formirani potencijal-stranka pobediće na izborima. Proverena logika? Ako se to ne desi, Jova će da promeni prezime u Preletačević. Važna aktivnost u izborima, ovaj put jeste bojkot, kao mera za raskid sa svima koji su do sada obećavali, lagali, krali sami ili su to drugima uz proviziju omogućavali. Za bojkot nije potrebna stranka. Nije nikakav problem za mesec dana bojkota izbora organizovati još jedne izbore ali bez ovih sadašnjih potencijala ako su to uopšte potencijali za narod ala levičari.
Preporuke:
21
16
23 nedelja, 01 decembar 2019 16:16
ralence
Opet se potvrđuje da svi oni “Intelektualci “ koji su se izlegli pod jednom istom kvočkom kokodaču na isti način. Koga će ovaj Jova da menja i sa kojim ljudima. Pošto nema 10000 glasova sakriva se pod krilo druge kvočke a pošto nema para da vodi politiku moliće Državu da mu bace neke mrvice da preživi u dvorištu Srbije. Baba kaže ovakve treba terati sa us.anom motkom da ne ser. po dvorištu.
Preporuke:
43
7
24 nedelja, 01 decembar 2019 16:19
supervizor
pazite taj izraz lica - "dobro, provaljen sam da radim za db, pa šta - briga me, zadatak je zadatak - družba je družba, a služba je služba"
Preporuke:
45
8
25 nedelja, 01 decembar 2019 16:37
Uvek neki Jovo Vacić
Koliko Jova mi u Srbiji imamo i zašto?

Zašto bilo kakav novi pokret ili stranka u Srbiji uvek slučajno idu baš politici Zapada na ruku? U ovom slučaju glumeći lažnu opoziciju sa strankom osnovanom baš pred izbore...
Preporuke:
36
6
26 nedelja, 01 decembar 2019 16:51
Eero Od Bakionice
“...A u 19. veku Srbija je važila kao raj za siromašnog čoveka"
A onda ste Vi Levičari odlučili da takvu Srbiju likvidirate!
Preporuke:
45
10
27 nedelja, 01 decembar 2019 16:52
penzioner Cviko,
Već u startu dobio sam dva minusa. Inače ne držim do poentiranja. Važno je ono što sam napisao. Nikakvi minusi to ne mogu da izmene ili mogu samo da potvrde ispravnost onog što sam napisao. Hvala im na podršci.
Preporuke:
9
14
28 nedelja, 01 decembar 2019 16:59
,,,
Latinka u (cvenom)crnom
tj. mutant
Preporuke:
37
7
29 nedelja, 01 decembar 2019 17:07
Differance
Koliko zlonamernih komentara, svi se u sve razumeju. Bravo druže Jovo!
Preporuke:
10
60
30 nedelja, 01 decembar 2019 17:26
011
Da li se ikad ljudi u Srbiji pitaju koliko kostaju sve te nove stranke i ko to finansira? Ova vlast je opasna, kriminogena u sta smo se uverili mnogo puta, tesko mi je da poverujem da ce Bakic i njegovi istmisljenici moci da promeni na bolje.
U ovo vreme ici na ruku Vucicu, a sve ovo pricati je sta ??

Ako Bakic kaze da je socijalsta po uverenju onda Trilaterala nije mesto za njega.
Preporuke:
34
5
31 nedelja, 01 decembar 2019 17:29
ANALITICAR
Dovoljno je kazati da je Bakic clan East West Bridge _ Rokefelerove antisrpske komisije za Srbiju skupa sa srbomrscima Anom Brnabic, veleizdajnikom Goranom Svilanovicem, americkim sramnim agentima Markom Blagojevicem (CESID) i Zoranom Mihajlovic. Skupa sa Kovacicem, Tahirom Hasanovicem i ostalom antisrpskom masonskom bagrom. Tu je takozvani sociolog i levicar Bakic. Levicar kod Rokefelera. Da nije tragicno bilo bi smesno .

Bakic je kao i Anasonovicka i Sutanovac, lazni levicar i lazni opozicionar. Njegov zadatak dobijen od centrale je da svojim stetnim delovanjem ubedi narod da je Vucic izdajnik i neprijatelj Srbije dobro resenje za Srbe. Katastrofa, Srbija nije blizu ambisa. Srbija pada strmoglavo u ambis i za sobom vuce i Republiku Srpsku jer mnogi idioti u Srpskoj malogradjanski kopiraju izdajnicku razbijenu Srbiju. KATASTROFA
Preporuke:
54
9
32 nedelja, 01 decembar 2019 18:07
Ah
Pa naravno da druga Jovu zabole nešto za Kosovo. Takvi su u Drezdenu na kongresu KPJ razbijali ondašnju Jugoslaviju a sada bi da razbijaju Srbiju. I onda i sada radili su i rade za globalnu masoneriju.
Preporuke:
46
8
33 nedelja, 01 decembar 2019 18:21
nikadsnobom
..Jovo Bakic - globalista i predstavnik "duboke drzave"..Lukavo navukao deo naroda "hrabrim izjavama",a onda pokazao pravo lice..Gomila izdajnika i destruktivaca je pokrenuta da bi se odrzao aktuelni kurs razaranja Srbije..Bice veoma tesko odrzati zemlju i narod..
Preporuke:
41
6
34 nedelja, 01 decembar 2019 18:31
aleksandar
E crni Bakiću, Bakiću.
Nismo imali "vojsku i policiju" na našoj teritoriji ni za vreme Otomana, pa to ne znači da to nije bila naša teritorija.
Sram te bilo, i tebe i tvoje pristaše.
Vrli Jovo se verovatno ponosi partizanštinom i poziva na nju, ali tendenciozno ne usvaja jedan od njihovih glavnih lajtmotiva, da se okupacija ne sme priznati i da "tuđe nećemo, svoje ne damo". Jovo je selektivni patlidžan koji "levičari" ali nije spreman da se bori za nacionalne interese protiv "zapadnih prijatelja". Joj razlike u odnosu na druge drugosrbijance, mož misliti.
Preporuke:
42
4
35 nedelja, 01 decembar 2019 18:34
Levičari
Po Jovi i njegovim levičarima,čim ti neko upadne u stan ili uzurpira neku imovinu, stvar je rešena, problem manje, jer nemaš tu šta da rešavaš. Po ovome kako Jovo objašnjava stvari, njima ne treba ni uža Srbija, dovoljno bi im bio i Beograd, da oni levičare. Ako ne ni ceo Beograd, dosta bi bila i opština Stari Grad, da zameni Bastaća i on bi tada bio konstruktivna opozicija Vesiću i Vučiću. To je po svoj prilici i dogovoreno, Vučić je možda i ocenio da u Beogradu više nikad nema šanse, pa bolje da beogradski naprednjaci glasaju za Jovu, nego da samo potroše glasove, a nemaju šansu da izglasaju naprednjaka.
Preporuke:
35
4
36 nedelja, 01 decembar 2019 19:02
sve je u njihovim rukama
Sve su instrumentalizovali, prosvetu, kulturu, crkvu, medije... Odmalena uče decu. Jeziva je mržnja prema nižoj rasi, da zatru svaki trag gamadi.
Preporuke:
18
1
37 nedelja, 01 decembar 2019 19:33
Gorštak
Pitanje Kosova i Metohije je najvažnije državno tj. nacionalno pitanje od kog zavisi sudbina zemlje, opstanak srpskog naroda kao takvog, i njegovo mesto u istoriji.

Ako to ne znaš, druže Bakiću - onda ništa ne znaš.

Dakle, ili drug Jovo ništa ne zna, ili je jako pokvaren i zavodi narod nekim levičarskim sentimentom sa ciljem da zabašuri i potpomogne veleizdaju. Ja lično mislim da su obe stvari u pitanju, ali to ne menja stvari i nije nikakvo opravdanje.

Uzgred, taj profil levičara koji su uz druga Bakića Ćirjaković neštedimice komentariše. I tu ima svakojakih globalističkih dogmi političke korektnosti, politike identiteta, autošovinizma i borbe protiv zlog srpskog nacionalizma pod maskom levičarske tradicije, autokolonijalnih mantri o srpskoj krivici za sve zločine u okruženju, čak i dosadnog udžbeničkog levičarenja i raspredanja - samo one glavne leve (radničke i narodske) ideje nema.
Preporuke:
34
4
38 nedelja, 01 decembar 2019 19:44
R.P.F.
Pa, i gospodin Vukadinovic zagovara izlazak na izbore. Ne mozete zabraniti coveku da misli svojom glavom. Takodje, gospodin Bakic je rekao da pitanje KiM, kao I pitanje EU, sluze za zamajavanje naroda. Tu je potpuno u pravu. Nisam primetio da je rekao da treba priznati Kosove, vec da mi kao napacena I mafijom okupirana drzava nemamo kapacitet da resimo to pitanje u nasu korist...
Preporuke:
10
31
39 nedelja, 01 decembar 2019 19:49
siniša br.4.
Dakle, na primer paradais iz Bugarske koji je jeftiniji nakupci smatraju da će na velikoj količini m,nogo da zarade oštećuje i domaću proizvodnju, ali i zagađuje okolinu. Treba dovesti te silne hladnjače i kamione. Koliko je to isparenja ugljen dioksida.

Pa onda ekološke posledice i na kraju zamena obožavanja predmeta sa obožavanjem vrednosti, kao što su znanje, solidarnost, lepota, humanost i ljubav i slično.

Jedno od zalaganja koje se počelo javljati i kod nas je da se radi manje, manje zarađuje, i živi normalnije. Ne kupuju nepotrebne stvari. Ne robiuje potrošnji i konzumaciji.

Smanjila bi se gojaznost. Smanjeilo bi se zagađenje.

Dakle NE JAČE, NE VIŠE, NE BRZE, NEGO UMERENIJE, SKROMNIJE I HUMANIJE.

Nama je potreban politički pokret u kome bi se tražila umerenost skromnost i čuvanje vrednosti. Od ljudskog života do vode i šuma.

Prvi zahtb u skladu sa dekroasnsom je

ZABRANITI STRANE INVESTITORE I PODIZANjE NEPOTREBNIH I PO SVE I ZA SVE ŠTETNIH FABRIKA.
Preporuke:
18
2
40 nedelja, 01 decembar 2019 20:21
Zgrožen aktuelnim stanjem u svakom pogledu
Sarađivaćete vi sa režimom, kao i dosad - indirektno - posredstvom Trilaterale.
Preporuke:
24
4
41 nedelja, 01 decembar 2019 21:02
Levičari bez Marksa
Jovo, u ovoj zemlji i državi se, pre svega, moraju rešavati polit-ekonomska pitanja a takvih je među vama veoma malo. Vi bi kao i brojni komunisti i levičari pod partijski barjak ali da ne bude Marksa. Kao da svi bežite od ovom opasnog tipa i još opasnijeg njegovog nauka. Dok ne shvatite i ne produbite njegovu misao od vas kao i od ovih jadnih i bednih komunista nema ništa, zapravo, ostećete da visite na nekakvim moralističko-socijalim temama.
Preporuke:
9
3
42 nedelja, 01 decembar 2019 21:05
bole
Sve najbolje gospodine Bakiću .Imate pravo da osnujete stranku i to je pravo svakog građanina pa samim tim i vaše !Imate pravo da vam građani pruže šansu ...Ne mojte samo ko ovi sadašnji jedno obećaju pa zaborave šta su obećali ...
Preporuke:
8
3
43 nedelja, 01 decembar 2019 21:09
56
Jovo, nisu Srbi svinja u korlatu pa da im je važno samo se najesti i zavaliti se u svoj brlog. Srbi imaju dušu, a duša Srbinova je Kosovo. Dakle, Kosovo nije nikakvo ludilo niti zaluđivanje no srce i duša srpskog naroda. Čemu ta bezduhovna socijalna projekcija. Iskusili smo je u pedesetogodišnjem periodu i nije nam potrebna ponovo u tom izdanju. Nećemo, Jovo, da smo kao siti, a da nam se sećanje zatire, da nam kosti u jamama trunu, a da ih ne smemo izbaviti i sahraniti kako to dolikuje ljudima. Nećemo, Jovo,Brozov socijalizam. Možemo te podržati u oduzimanju imovine onima koji su se pljačkom obogatili, ali nebulazni o zaluđivanju Kosovom, BIA-e ti.
Preporuke:
18
4
44 nedelja, 01 decembar 2019 21:41
Tragovi mu smrde Trilateralom
i šta onda reći? a i Koraćev naslednik, dovoljno!
Preporuke:
23
5
45 nedelja, 01 decembar 2019 22:31
J. Bakić, UPORNI PREVARANT - ODVRATNO
NISAM GUBIO VREME DA ČITAM NOVU BUALAŠTINU J. BAKIĆA S OBZIROM DA SAM GA VEĆ PROČITAO ZA SVE NjEGOVE PODLE NAMERE KOJE UPORNO POKAZUJE I KOJE ĆE POKAZIVATI.
Imam smislenijih aktivnosti nego čitati nešto ružno što je već pročitano.
J. Bakić je po scenariju napisanom u antisrpskoj kuhinji planiran da pojača korpus izdaje Srbije i uništavanja Srba i Srbije. Zato je određeno vreme pokazivao "otpor" i verbalnu agresiju na postojeću izdajničku vlast, kada je, pored ostalog, govorio i pisao da će "narod motkama po ulici juriti blastodršce...", da će koristiti i puške,.. I NIKO DA NAPADNE BAKIĆA U KANALIZACIONIM MEDIJIMA, NITI KO DA OPOMENE TUŽIOCE DA PREDUZMU "KORAKE" KAO ŠTO TO RADE SA DRUGIMA KOJI DAJU SLIČNE IZJAVE. DOGOVOR...
Zbog na taj način uporno iskazanih PODLIH namera, Bakić je odvratna osoba.
Srpski narod je na takav PODLI način već prevaren, i trpi teške posledice, i ne bi smeo sebi dopustiti još jednu prevaru takvog obima, odnosno pojačanje postojeće prevare
Preporuke:
26
4
46 nedelja, 01 decembar 2019 22:38
Turas
@"Već se do sada pokazalo da obe struje oligarhije napadaju jednu stranku koja još nije ni formirana, i to nas čini radosnim", naglasio je Bakić.
Da gosn Bakiću i A. Vučića čini radosnim . On bi se potvrdio gazdama da ima opoziciju i stabilizovao vlast na sledećim izborima . To je zadatak koji ste vi "levičari" dobili od istoga gazde . Samo ovaj narod je toliko izvaran da nikakve priče niti obećanja ne prolaze . Bojkot je jedina stvarnost koja remeti ovu vlast sve drugo je izdaja .
Preporuke:
17
4
47 nedelja, 01 decembar 2019 22:56
Branko
Nemojte se ljutiti na Jovu a niti mu pripisivati zakulisne namere. Jovo je jednostavno, čovek skromne inteligencije. Svaki njegov javni nastup obiluje izjavama neshvatljivim za jednog univerzitetskog profesora.
Preporuke:
16
3
48 nedelja, 01 decembar 2019 23:16
MP 1
Procitala sam Bakicev intervju u Vremenu; Intervju daje presek stanja u Srbiji. Bakic misli da ce njihova grupa moci da motivise glasace, da ali sta ce se ponuditi tim potencijalnim glasacima? Nije dovoljno imati program, treba da budes u stanju da sprovedes program u delo. Ovo je sada veoma osetiljivo vreme u kojem se u politici nalazi dosta ljudi bez integriteta a Srbija ima mnogo problema.
Meni bi bilo logicnije da se NEkompromitovani ljudi okupe u samo jednu kolonu sa jasnih nekoliko ciljeva. Bakic stavovi o KIM, to ne bi naislo na podrsku ni u jednoj zemlji. Otimanje teritorije od strane NATO je jedinstven primer. A samo KIM nije u stanju da bude ni samostalno ni nezavisno. Bakic je dobro procenio Srbijom vladaju Vucic i njegova piramida vlasti sa oligarsima; Ta vlast je za narod i naciju krajnje destruktivna i opasna. Neko bi ocekivao od odgovornog socijaliste da prvo misli o odrzanju drzave. Tek kad je drzava stabilna moze da se prica o socijal demokratiji.
Preporuke:
13
2
49 nedelja, 01 decembar 2019 23:27
Dragoslavić
Zar i Bakić lažna opozicija? Sergej odbio pola miliona, Beli 150 hiljada...skupilo se na gomili 650 hiljada...
Ajd' sad Bakiću, stisni se, pa kaži da nećeš na falšne izbore.
Preporuke:
17
2
50 ponedeljak, 02 decembar 2019 01:20
menjajmo nesto
auuu koliko komentara, znaci da je ustalasao zabokrecinu, sto je dobro.
ipak, ima nesto sto mi se ne dopada u ovom intervjuu, recimo taj deo oko kosova.
ako ce pobeda ovog pokreta da donese najavljene promene sto se tice ove dve televizije - samo to bi bilo dobro!
Preporuke:
3
9
51 ponedeljak, 02 decembar 2019 08:09
gavrilo
ako nema policije i vojske teritorija nije vasa... da ali ta je teritorija OKUPIRANA JOVO, a okupirana teritorija se vraca sa Vojskom i policijom kao sto kaze rezolucija 1244!
Preporuke:
11
2
52 ponedeljak, 02 decembar 2019 09:03
LI ČAN ČE
Ebi da Jovo do sada si me uspeo prevariti, Boga mi više nećeš.
Preporuke:
11
1
53 ponedeljak, 02 decembar 2019 09:27
cmok Toronto
Da se ujedinimo...kanadska Komuna.Cviko je dobrodošao.
Preporuke:
2
1
54 ponedeljak, 02 decembar 2019 10:19
Srbin
Osnivanje stranke na staljinov rodjendan ili bivsi dan armijr. Ako zapne moze i na 13 maj
Preporuke:
1
1
55 ponedeljak, 02 decembar 2019 15:58
Coek ot narot
Pa evo i mi polupismeni uvidjamo da je ovija coek ucijenjen ot UDBA.Jadnicak.
Udba udba nasa sudba.
Jedinata sluzba koja usye radi brezprekorno ot 1945 godina.
Preporuke:
5
0
56 utorak, 03 decembar 2019 11:36
Djordje
Mnogo bi bilo bolje da potpuno izbegava temu Kosova i da se bavi isključivo socijalnim problemima.
Preporuke:
0
1
57 utorak, 03 decembar 2019 14:22
Kalauz
Da li ovo taze komunjare prete sa 22.12.1941.g ili se bodre ? U pozajmljenoj stranci.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner